Begynderkursus lukket side

Her ligger materiale til vores begynderkursus. Som følge af corona krisen, hvor vi ikke kan mødes, har Dansk Biavler Forening lavet nogle videoer, som er relateret til begynderkurserne, disse kan du se her.

Dag 1:   Se VORES slideshow Bisamfundet her.

Se DBF´s Video

Bisamfundet                                                                                      Foreningsstrukturen                                                                                                 Bier i Danmark                                                                                                 Bigården, placering og indretning

Dag 2:                                                                                                                            Udstyr og grej                                                                                                              Årets gang, -forår

Dag 3:                                                                                                                               Årets gang, -sommer                                                                                         Biernes produkter

Dag 4:                                                                                                                               Årets gang, -efterår
Honningbehandling

Videoerne er alene tænkt som en hjælp i den aktuelle situation, og de vil således blive fjernet igen senere på året.

Biavl på biernes betingelser